بهترین پلتفرم انتخاب اسم

تنظیمات دامنه در برگزاری مسابقه انتخاب اسم

آیا می خواهید یک آدرس اینترنتی دات کام به همراه نام خود داشته باشید؟  

بعد از ایجاد خلاصه مسابقه، نوبت انتخاب تنظیمات مربوط به دامنه است ، شما 3 گزینه دارید:

  • من به دنبال URL نیستم 
  • من یک URL می خواهم اما تغییرات جزئی مجاز است
  • من یک URL دقیقا مطابق با دامنه می خواهم

اگر یکی از دو گزینه آخر را انتخاب کنید ، پلتفرم برندیک از شرکت کنندگان می خواهد تا یک URL به همراه هر ایده نامی ارسال کنند و ما این URL را از نظر در دسترس بودن بررسی خواهیم کرد. 

در این حالت ، هیچ نامی را مشاهده نمی کنید که برای ثبت در دسترس نباشد. 

بیایید این سه گزینه را با هم بررسی کنیم:

گزینه 1

اگر گزینه اول را انتخاب کنید ، یعنی یک آدرس اینترنتی برای سایت نیاز ندارم  و فقط به یک نام قوی می خواهم بنابراین ، در دسترس بودن آدرس اینترنتی  آن  برایم اهمیتی ندارد.

گزینه 2

من یک آدرس اینترنتی می خواهم اما به تطابق دقیق با نام احتیاج ندارم ، یعنی شما یک آدرس اینترنتی (دامنه) می خواهید ، که مرتبط و در دسترس با ایده های نام باشد. 

گزینه شماره 3

در آخر، اگر به دنبال یک آدرس اینترنتی هستید که دقیقا مطابق با نام شما باشد ، این گزینه را انتخاب کنید. در این صورت ، شما باید محدودیت های این انتخاب را هم بپذیرید و انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید. از آنجا که تعداد زیادی آدرس های اینترنتی کوتاه گرفته شده است، دامنه های دقیقا مطابق با نام بسیار محدود هستند و می تواند مانع از دریافت نام عالی برای شما شوند. 

به عنوان مثال:  ارزش تقریبی دامنه Mint.com  حدودا  50،000،000 دلار است. 

اگر هنوز نوشتن خلاصه مسابقه برای شما مشکل است ، می توانید پکیج مسابقات مدیریت شده ما را انتخاب کنید. یکی از مشاوران برند تجاری ما خلاصه مسابقه شما را ایجاد می کند و مسابقه شما را مدیریت می کند. 

ما برای کار کردن با شما هیجان زده ایم!

Insights from 30,000+ Naming and Branding Projects